Blogin kirjoittelu on jäänyt aika vähälle,mutta ollaan oltu parissa aksakisoissa Jirin kans,9.6 Porissa.Aika vaikeita ratoja oli ja pöytäkin oli radalla,onneksi treenasin ennen Porin kisoja pöytää niin Jiri pysähtyi hyvin pöydälle,ekana radalla kepeissä Jiri meni ohi,aika moni koira teki saman virheen,kun kepit oli valkoiset niin niitä ei hyvin erottanut,A:ta tuli kans kielto,kun tein takaaleikkauksen niin eiköhän Jiri tullut takaisin alas,niin mun mielestä siitä tuli hylly,toisella radalta kans tuli hylly,mutta aina pienestä kiinni jäi taas nolla rata.Mutta oli ihan hyviä kohtia radoissa:)

----------------------------------------------

Juhannus vietettiin Kankaanpäässä itse olin koko juhannuksen kipeänä,onneksi olin juhannuksena,kun seuraavalla viikolla oli agilitykisat.Treenasin jonkun verran Jirin kans tokoa mm. avon luoksetuloa,joka meni ihan hyvin,seuraamista,jääviä.Muuten vaan lenkkeiltiin metsässä.Tässä on muutamia kuvia Kunkulta

 Tiistaina olin treenamassa keskiviikon kisoja varten,Jirillä meni tosi hyvin treenit ja jopa takaaleikkauset meni tosi hyvin:)Eileen oltiin Seinäjoella agilitykisoissa,mä ilmoitin Jirin kahteen rataan.Eka rata oli paljon putkia ja muutenkin se vaikutti helpolta niin eiköhän me saatu hyllyn,mutta se oli mun oma moka,kun Jiri jätti viimmeisen keppivälin niin näytin Jirille väärin sen niin siitä tuli hylly,muutenkin,kun käskin Jirin putkeen niin eiköhän se tullut takaisin putkesta pois.Mua otti päähän tämä rata,kun se oli niin lähellä tulosta.No siinä vaiheessa ajattelin,että nyt yritetään tosissaan toinen rata,no Jirihän oli taas niin hullu,että mun piti oikein karjua,hyvä että ehdin tehdä liikkeet,luuli aivan,että saataisiin hylly,kun itsekin olin väsyksissä kun jouduin heräämään puol kuusi töihin ja yhdeksältä alkoi rata illalla,mutta hyvin meni ja eritoten takaaleikkaus putkeen se onnistu kerrankin!!!Ja,kun menin katsomaan tuloksia niin Jiri oli saanut nollan,luokkavoitto ja luva!!!!!En voinut uskoa tätä,jee kerrankin onnistuttiin:DNyt on taas kiva treenata agilityä,kun onnistuttiin ja että ei aina saada sitä hyllyä.....Jirin oon ilmoittanut Ilmajoelle toko-kokeeseen,toivottavasti sieltä tuli vihdoinkin se viimmeinen ykköstulos.Mehän mennään viikonlopuksi Kankaanpäähän ja mä meen sunnuntaina treenaamaan tokon kilpailevien ryhmään:)